Kära dagbok,

Idag regnar det. Haha, nej, så ska jag inte skriva. Men jag måsta testa hur det kändes att vara Fanny 10 år igen :)

Peter for på jobb vid halv 10 imorse och jag blev ensam och övergiven med min historia igen. Läste lite på den, tvättade två maskiner plus diskade och städade hela köket. Sen kom syster hit med en pizza åt sig själv och jag lagade risfräs. Jag har alltid kallat det risotto, ris och köttfärs, kanske fler som gjort/gör det? Men nu får jag inte kalla det för risotto mer för Peter! Så jag måsta döpa om det och det blev risfräs.

Syrran sitter och surfar på sin dator och jag håller på med en hemlis. Kan inte berätta vad det är än, men imorron eller på tisdag kan jag visa! Bara jag är klar så ska Henni och jag gå och köpa godis och chips och dipp och ha en myskväll! Jag ska läsa hissa och Henni ska läsa på sitt inträdesförhör! Mysigt va!?!

Imorgon firar jag och Peter ett år ♥



Så vi får se om jag bloggar då eller om det blir först på tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0