Kontanter sviker aldrig...

Det finns en sak som jag inte tycker om. Och det är när visa kortet inte fungerar när man ska betala. Som tur var hade jag kontanter på mig den här gången, men vad gör man om man handlat mat för resten av veckan, det är tomt i kylskåpet hemma, det finns inge kontanter i plånboken och kortet väljer att inte fungera? Vad är det för en modern värld vi lever i egentligen?? Suck...

Pappa ringde för en stund sen också, han bjöd över mig på middag ikväll, grillad korv!!! Sen ikväll, eller inatt heter det väl, vid 2-tiden, så ska jag hämta Peter för då går han äntligen av båten! Det har inte varit kul att bo ensam igen, jag som just kom hit... Fast jag måste erkänna att jag fått väldigt mycket gjort! Fast jag brukar få mycket gjort när han är hemma också... Han sporrar mig! Vilken bra pojkvän jag har!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0