Kryddor i massor

Helgen fortsatte nån dag till verkar det som :) Det har varit kanonväder så jag och Peter packade strandväskan, for till Mariebad och låg där på stranden i nästan två timmar! Hur varmt som helst!

Idag har vi dessutom planterat kryddor! For till blomaffären och köpte en massa olika kryddor och en låda att plantera dom i! Nu får vi se vad det blir av vårt lilla växthus! Jag blir så sugen på att ha ett hus med en trädgård som man kan plantera i när det är så här bra väder! En balkong sku i alla fall vara kul...

Här ska det odlas kryddor!

Imorgon har vi planerat att åka till Stockholm över dagen, så då blir det ingen uppdatering... Så ha det bra och så hörs vi på onsdag igen, ska försöka hinna blogga lite då innan jag åker till Vasa med båten som går 14.25. Om inte, önska mig lycka till med slutseminariet på torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0