Lediga dagar för vissa, själv skiljer jag inte på vardag och helg...

God morgon alla pigga Kristihimmelsdfärdsfirare! Eller ligger ni alla hemma och är bakis från igår? Här utanför fönstret är det i alla fall nästan dött... Men själv har jag just åtit frukost efter min powerwalk! Har inte tid att festa hela natten och sen sova bort halva dan, har ju anhandling att skriva! Men snart...

Vilken rysarmatch det blev igår mellan Finland och USA. Jag har aldrig sett finlands alla grundspelsmatcher för jag har inte tyckt att det är så spännande, men här hade det ju kunnat gå så att de inte skulle få spela fler... Tack och lov så vann dom med 3-2 så bye bye USA!

Ska hoppa in i duschen nu och fräsha upp mig litegrann, hörs senare idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0