Löser mysterier med mindre lyckade resultat

Hej!

Försöker lösa ett mysterium här hemma, mina fingrar luktar järn, sådär som man kan göra efter att man pysslat med järn, men jag kan absolut inte komma på varför dom gör det. Kan inte minnas att jag skulle hanterat nåt järn sedan jag senast tvättade händerna, vilket var för inte så jätte länge sedan... Hmm.. :)

I alla fall så har jag jobbat idag med, på Mathis Punkten. Satt mestadels i kassan vilket passar mig helt bra med tanke på min rygg... Efter jobbet for jag hem till mamma och pappa en snabbis, fick i mig lite mat, plockade en STOOOOR bukett blommor som vi sen inte hade nån vas till. Så nu står dom i ett högt UpCider glas... Men dom är fina i alla fall! Älskar att ha blommor i vas, det ser så fräsht ut! Synd bara att jag inte kan ha det i Vasanär det inte kommer tillräckligt med ljus in i den lägenheten...

Nu ska jag gå och duscha och sen skulle jag verkligen måsta få klart en hissauppgift... Kursen börjar snart vara slut och jag har fortfarande en hel del kvar att skriva. Imorron jobbar jag också, och sen ska jag till Peters föräldrar på middag, så det blir nog dåligt med uppdatering imorron med, ska försöka blogga en gång sen på kvällen! Några önskemål om vad jag ska skriva om? Eller duger det med mitt enkla liv i ord? :)

Kommentarer
Postat av: lotta

hej! jag gissar att du haft pa dig en skjorta med en dragkedja av metall! Eller sen har du rort en pelargon! :D ratt? kramar!

2010-05-28 @ 01:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0