Nattbloggning

Klockan är alldeles strax 12 och jag sitter och funderar på vad sjutton jag gör uppe... Är sjukt trött och helt slut i huvudet (ursäkta den dåliga ordvitsen) av all text som jag ser framför mig dagarna i ända. Ska hämta Peter från båten nån gång efter 2 när båten kommit iland, men jag tror inte jag är uppe tills dess. Han får nog ringa och väcka mig. Men jag är för trött för att gå och lägga mig just nu... Måste vila lite först.

Lägger upp några bilder från idag så länge.

Pappa inviger grillen för i år! Glad och lycklig!

Sen kunde jag inte låta bli att fota lite blommor, kanske är lite uttjatat men dom har så fina färger!

Senare på kvällen hade himlen en otroligt vaker färg, tyvärr får jag inte bilden så ljus som det var på riktigt, men den här är rätt häftig ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0