Njuter av den första lediga helgen på, hmm... fruktansvärt länge!

Efter att ha skickat in kandidaten igår så bestämde jag mig för att verkligen ta helg och inte göra ett dugg på skolarbeten i helgen. Jag ska säga er att det är skönt! Började dagen med att fara ut till Godby simhall för att vara funktionär på en månadstävling. Svinvarmt var det i simhallen.

När jag kom hem bytte jag om, for till Mariebad och satte mig på uteserveringen och solade och läste en bok. Satt där en timme och bara njöt. Så somrigt! Sen märkte jag att solen var ganska stark och för att inte bränna mig så for jag hem :) nu håller jag på med lite hemmaträning på min yogamatta med hantlar och så, måste ju försöka komma i form nu inför sommaren, haha, lite sent kanske! Nej, det är aldrig för sent!

Får se vad det blir ikväll, far kanske till mamma och pappa. Peter jobbar idag också och kommer hem sent... Men jag behöver inte planera kvällen, för jag är ju ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0