På biblioteket

Sitter på biblioteket nu och har som avsikt att sitta här i många timmar framöver. Här ska det produceras text som aldrig förr. Har konstaterat att det är ganska bra att stiga upp senast 9 om man vill få någonting gjort på dagarna. Dels är det lättare att arbeta på förmiddagarna och dels så går inte hela dagen åt till att sova, äta frukost och klä på sig... Dessutom är jag trött på kvällarna vid 10-11 redan, och sen sover man så gott så gott! Men i helgen tänker jag faktiskt ta sovmorgon, det är jag värd, för då ska kandidaten vara klar, jippii!!

Men för att det ska gå så måste jag sätta igång och skriva nu. Hörs igen efter en sisådär 10 sidor text :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0