Pessimisten kikar in

Vart tog den här dagen vägen? Jag skulle ju skriva massor på kandidaten och nu är klockan redan halv 7!?! Då steg jag ändå upp 9... Men jag måste säga att tiden flög iväg fram till 12, har ingen aning om vart de timmarna tog vägen... Likaså mellan 3 och nu. Tiden går snabbt när man har roligt heter det ju men jag vet inte om jag skulle säga att det här är så roligt. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, eller hur jag ska skriva, word gör inte alltid som jag vill och det är lördag kväll. Ska man verkligen sitta och göra sånt här en lördag kväll?? Jag kan ju trösta mig med att det inte känns som lördag...

Nej fy på mig, det här blev inte ett positivt inlägg kan jag säga... Lovar att nästa är roligare! Nu ska jag gå och gräva mig djupare ner i krishanteringens mörka djungel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0