Picknick ute i det fria

Vid två ringde mamma och frågade om jag skulle med ut på picknick till Geta. Självklart ville jag det! Solen sken och då det inte blåste så var det riktigt varmt!! Vi for till ett naturreservat som jag inte varit till förut. Sen efteråt så for vi till Pub Niska på en pizza, det brukar vara bra pizzor där men idag var det lite mindre bra. Jag tog en med räkor, rödlök och dillsås, och det var nästan som räksoppa...

Här är i alla fall ett bildregn från dagen.

På väg längs med stigen

Framme vid picknickstället

Det händer något på andra sidan sjön! Såg så roligt ut så jag måsta fota!

Vinnare!

Syskonkärlek!

Mamma och Pappa kramas!

Fina äppelblommor

Som taget ur en sagobok...

En ovanlig och fridlyst blomma, kungsängslilja

Två fina hästar

Och dagens helt klart bästa bild!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0