Ska man göra skolarbeten kan man väl få unna sig att ha det bekvämt

God morgon!

Sitter i sängen och fördriver tid. Det känns nästan som att jag har flyttat till sängen de senaste dagarna. Men tro inte att jag ligger och latar mig! Nej nej, jag har bara kommit fram till att sängen är ett väldigt bekvämt ställe att göra skolarbeten i! Så här sitter jag med en massa papper utspridda i sängen och med datorn i famnen och skriver så fingrarna glöder!

Inledde morgonen med ett pilatespass, lånade en CD av mamma igår så nu ska vi se hur länge jag orkar hålla på dem det här! Ska komma ihåg att ta ner yoga-CDn när jag är i Vasa också...
Snart ska jag iväg och hämta e bur till Ebba och Maya, sen blir det kandidatskrivande till sena kvällen... Måste handla också, vad ska jag äta idag?? Förslag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0