1 år och 1 dag!

Hjälp vad trött och seg jag har varit idag! Jobbade 9-15 på Mathis Punkten och måste säga att hjärnan inte riktigt ville fungera hela passet.. Men jag gjorde inga större fel! Faktiskt så börjar jag känna mig riktigt van i kassan, vet till och med vad jag gör för fel och kan fixa dom!

Igår firade jag och Peter vår 1-års dag :) Vi lagade en underbart god 3-rätters middag med toast skagen till förrätt, pepparstek till huvudrätt och gino till efterrätt! Gudomligt... Drack en massa gott vin också!

Jag fick ett alldeles underbart vackert hjärta av Peter!

Lång story kort, första gången jag och Peter pratade satt jag och virkade. Tydligen ett mycket bra raggningsknep! Så jag virkade ett hjärta av samma garn och samma knutar och ramade in det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0