Uttråkad

Jag måste säga att blogginspirationen stiger och sjunker i takt med hur mycket jag har att göra... Ju mer jag har att göra desto mer kommer jag på att skriva. Och såklart, tänker ni väl då, har man mer att göra så har man väl mer att skriva om. Men också sättet att skriva, har jag långtråkiga dagar så kommer inte orden ur mig så som dom gör om jag har skojjiga dagar :)

Nåja, förhoppningsvis tar dom här långtråkiga dagarna slut snart. Men det är lite svårt att underhålla sig själv hela tiden då pojkvännen är på jobb hela dagen, syrran jobbar hela tiden, kompisarna har inte kommit hem ännu och Ebba och Maya är inte så bra sällskap hela tiden :) Imorron ska jag i alla fall vara gymnastikvikarie 4 timmar, det blir kul! Sen ska jag till Mathis Punkten och se vilka dagar/tider jag ska jobba.

Snart måste jag ju börja fundera lite mer på vad jag ska ta med till Malaysia också! Guuuuud va ja längtar!!! Vi har några inplanerade programpunkter och den ena är en miniresa till Singapore. Vi ska bara sova där en natt men det finns mycket som vi ska se där!! Bland annat tornen (såkalrt), kanske ett fjärilshus, nåt tempel och såklart insidan av några shoppinggallerior! Dessutom ska vi på en nattsafari på kvällen där man kan se elefanter och lejon och sånt! Sen ska vi också iväg till en ö, Redang, där vi ska vara 5 dagar!! Vi har tre snorklingsturer inbokade, bor i en egen bungalow och full pension! Jag klagar inte! Någon annan som har nåt att invända?? :D

Aaah, nu ska jag drömma mig bort en stund! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0