Vårtecken

Kom hem från stan för en stund sen, shoppade ett fotoalbum så nu (eller så fort jag blir helt ledig) är det dags att börja framkalla bilder! Men egentligen har hela min förmiddag gått åt till att läsa till och skriva tent... Först skrev jag en engelska tent och efter det en om inklusion. Satt i 2½ timme :( Skrivkrampen var det som avbröt mig... Inte för att jag hade mer att skriva egentligen men, hehe... Nu är det bara kandidaten som ska skrivas klart under återstoden av den här vecka och nästa vecka, presentation av den och till sist några historiauppgifter till. Sen är det sommarlov på riktigt!!!

På tal om sommarlov, igår såg jag årets första humlor!! Två stycken! Det är väl ett bra vårtecken, även om jag inte tycker om humlor... Och för en minut sedan så hörde jag *trumvirvel* GLASSBILEN!!! Wiii!!!

Nu ska jag hem till mamma och pappa igen och få mig lite mat :) känner mig nästan lite bortskämd... Men imorron ska jag försöka laga något eget...

Ha en bra torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0