Vikariera sig lite

Vilken spännande match det blev igår! Eller ja, jag såg bara de sista 10 minuterna mellan Finland och Tyskland. Finland måste vinna matchen för att gå vidare från gruppspelen så det var lite nervöst när det var 1-0 (till Finland) och tyskarna pressade på som fan! Det var just och just så jag vågade titta... Men vi vann, puh...

Ska strax iväg och vara vikarie en timme, i biologi-geografi, det blir nog kul! Gissa vad jag ska göra efter det!?! Håll i er nu, jag ska -----> skriva på kanden!!! Wohooo! Vilken överraskning va?!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaa det var verkligen spännande!

Synd att du inte vill ha våra sopor, det hade varit himla praktiskt. Men det är ju inte så långt till soprummet så vi ska nog överleva ;)

2010-05-11 @ 11:35:40
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0