Är jag släkt med en alg?

Haha, rubriken alltså, ibland tycker jag att jag är lite finurlig, undrar bara om alla andra fattar vad jag menar med mina rbriker :)
.
Men God morgon på er!
.
Steg upp för ca en timme sedan och ligger nu i soffan och gör skolarbete. Från en liggande ställning till en annan :) Hehe. Nä men ska försöka få det här arbetet klart ganska fort så att jag kan fara och träna sen. Det är evigheter sedan som jag var till Lady Line så det är verkligen dags... Men, först ska jag skriva klart om växternas och djurens utveckling, från det att jorden kom till. Tro det eller ej men det är faktiskt ganska intressant. Tänk att allt, alla växter och djur, även vi människan, härstammar från små små små bakterier som uppkom för 3,8 miljarder år sedan! Ganska sjukt egentligen när man börjar tänka på det, fast ändå helt logiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0