Brev på posten!

Jag är en sån som älskar att skicka brev och kort på posten! Jag har så svårt att hålla mig från att säga något, men sen när personen får sitt brev/kort blir glad så blir jag nästan ännu gladare bara för att han/hon blev så glad. Jag tycker också om att lägga ner lite tid på en del kort, så att de känns mer värdefulla...

Men lika mycket som jag älskar att skicka brev så älskar jag att få brev! Och då menar jag inte räkningar och bankutdrag... Utan såna som kommer från kompisar och familj! Det kan förgylla hela ens dag när man får något fint på posten. Trots att jag får sådana brev väääääääääääldigt sällan så tittar jag alltid förhoppningsfullt på golvet innanför dörren när jag kommer hem, ifall jag skulle ha fått ett brev! Och idag så hade jag fått det! Och det kom ända från USA! Vad glad jag blev!
.
Det här är vad mitt brev innehöll!
.
Tack så jättemycket Sara som skickat detta, det gjorde min dag!
Lovar att visa resultat sen när jag hinner prova grejerna!

Kommentarer
Postat av: Sara Fard

Wohoo! Va kul att de kom fram :) Hoppas grejerna är bra. Väntar på resultat ;) Snigelpost måste vara det trevligaste man kan få.



Hoppas du har haft en lika bra dag som jag :D

Kram

2010-11-04 @ 03:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0