En favoritsysselsättning!

Puh, nu ska jag äntligen få sätta mig ner och göra något som jag vill göra! Pussla! I både onsdags och torsdags gjorde jag inget annat än att vara i skolan och att plugga på biologin, snacka om självdisciplin! En enda liten paus tog jag ju igår när jag var och lyssnade på Lotta!
I morse steg jag upp 9 för att plugga vidare tills tenten som började kl 14. Skrev i 1 och 1/2 timme och sen var det klart! Det borde ha blivit godkänt och kanske inte lägsta vitsordet så bättre än förväntningarna! Sen skrev jag en lång kursutvärdering, lämnade in min portfolio och sen tog jag helg! Och det tror jag att Lotta märkte :) For till henne på lite glögg (premiär för i år, guuud så gott!) och jag var lite borta i tankarna :) Hehe!
.
Har just skrivit klart programmet för morgondagens babysim så nu ska jag pussla! Har ett enormt pussel som jag fick av Peter i födelsedagspresent men inte vågat börja på ännu. Jag begraver mig i pusslandet och får inget annat gjort så jag har inte vågat börja på det tidigare :) Men nu ska här pusslas! Hörs igen när jag kommit ut ur dimmorna! Hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0