För mycket i skolan! Eller, är det kanske så här det borde vara?

.
Hej där från en lite trött och sliten Fanny! Sitter i soffan, nyduschad och trött efter body pumpen. Tog i lite extra hårt så det blev riktigt jobbigt, men skönt! Ska nog ta och stretcha lite mer snart, känner att jag behöver det!
.
Har haft en lång dag idag. Den längsta skoldagen på säkert ett år! Lektioner från 10.15-17.00 med endast två halvtimmes pauser emellan. Ojoj, sånt är jobbigt när man inte är van :D Men nu blir det faktiskt lite mer fart i skolan i två veckor, sen återgår det nästan till det normala igen! Hehe!
.
Sitter och väntar på att Peter ska komma hem från jobbet så att vi kan skypea lite. Han messade för en stund sen och sa att det blir lite senare än vad han trott, men jag väntar!! Börjar 8.15 imorron så det kan bli lite jobbigt då, men det är sånt jag får ta då! Nej, nu ska jag nog stretcha, min stackars stela kropp behöver det... Kanske jag blir av med lite värk på samma gång! Det brukar hjälpa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0