Fördelen med att ha föräldrar på besök

Tisdagskvällen börjar så smått lida mot sitt slut, men vi hinner ännu med lite kvällsmys! När jag kom hem från skolan lagade jag middag åt mamma och pappa, samma sak som jag och Peter lagade för en vecka sedan. Det var mycket uppskattat och gott! Sedan blev det efterrätt och sist kaffe med bulla :) Nu har vi just varit och handlat lite kvällsgott!
.
Det finns många positiva saker med att ha mamma och pappa på besök! För det första så är det kul att dom är här, jag har saknat dom... Men sen så får man gratis mat, gratis lite andra saker, någon som diskar och lagar mat och sånt där. Pappa brukar dessutom fixa lite saker som jag inte orkar/kan, t.ex. ett läckande handfat i toan, eller att skruva upp något. Sen brukar ju alltid skafferierna fyllas när föräldrarna varit på besök :)
.
Imorn är jag ledig så då ska vi gå runt i lite affärer och sånt. Får se vad vi fyller på för förråd då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0