Jag för 8 år sen

Goddag från Isabella! Det gungar inte så mycket men skulle vi ha segel så kan ja lova att vi skulle vara framme på halva tiden! Eller kanske inte, vi har motvind... Men hur som helst så gungar det nästan inte alls, får se sen på skiftet... Träffade årets turorer från Peffan som är på tutorkryssning och dom sa att det hade gungar rejält från Stockholm till Mariehamn. Och den ena Silja-båten tog inte i land i Mariehamn heller, så nog blåser det en del nog!
.
Träffade då som sagt på ett gäng bekanta från Vasa som jag ska få åka med. Dom har en hyrd buss så det blir lite billigare, snabbare och trevligare sällskap! Perfekt. Just nu är dom dock och spelar bingo :) och sen skulle dom äta. Jag åt ju hemma så jag gick upp i skybaren och satte mig så länge.
.
Häromdagen fick jag ett mail från min ena kusin som hade gjort en power point presentation med bilder på hennes och vår familj, jättefint! Hittade en gammal och rolig bild på mig där! Den är från påsken 2002, alltså drygt 8 år gammal. Jag och min familj var i Kiruna och hälsade på min moster och hennes familj. Just den här dagen var vi och skidade i Luossavaara-Kirunavaara backen. Här är jag på väg över ett minihopp med full fart :) Ni får själva spekulera i hur det gick efter att bilden blev tagen! Själv har jag ingen aning!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0