Knirr knarr

Dagen för avfärd tillbaka till Vasa. Sov fruktansvärt dåligt inatt. Vaknade jätte många gånger och drömde en massa konstiga, äckliga och skrämmande drömmar. Dessutom hade jag sjukt ont i nacken hela natten... Men nu har det nästan gått över och jag sitter och väntar på pappa som ska köra mig till båten. Det är först om en timme så jag ska nog äta en lunch här innan båten far.
.
Är dock inte det minsta sugen på att gå utanför dörren idag. Det blåser nästan stormbyar där ute och det känns kallt. Dessutom kommer det säkert att lukta spya på alla toaletter på båten om det gungar mycket, vilket det säkert gör med den här vinden... Bläää!
.
Här hemma hos mamma och pappa märks vinden av på sitt egna lilla sätt. Dörrar knarrar och smäller, vinden viner i fönstrena och det knakar lite här och där... Otroligt nog så har jag inte blivit rädd för nåt av det ännu :) Men sen om jag börjar höra en katt som jamar i nåt hörn, då blir jag rädd.... För vi har ingen katt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0