Lördagens festbilder

Här kommer nu dom utlovade bilderna. Vi började alltså hos Marie och Envik med vin, skumpa, cider och shottar. Sen fortsatte vi på Fontana med lite mera cider och skumpa! När vi kom till Fontana var det tomt där, men efter en stund (fråga inte hur lång stund :) !) så blev det alldeles lagom med folk! Sen avslutades kvällen med mat på McDonalds! Har inga bilder från krogen för då hade jag kameran i garderoben! Men här är lite i alla fall!
.
Ika och Emilia visar hur man har tråkigt på en fest
.
Men egentligen har vi så här kul!

.
Vad försöker Svaije med här??

.
Chriso var på G!

.
Lite snapsvisor runt soffbordet...

.
...och i köket!

.
Och tro mig, det här är INTE min ketchup! Någon (ehm, jani..) överkonsumerar tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0