Min underbaraste kväll på länge!

Min kväll igår var den bästa på väldigt länge! Vi började med middag på ib Banco, en italiensk restaurang som öppnade här i Vasa i somras. Vinet var gott, förrätten var god, Peters varmrätt var god och efterrätten var magnifik!! Mums! Och inte alltför dyrt heller...

Sen hade Peter en liten överraskning till mig :) Vi skulle sova på hotell över natten! Hotell Astor har vi hört att ska ha en riktigt bra frukost så den skulle vi såklart testa också! När i kom till rummet hade Peter dessutom beställt upp en flaska skuma! Det blev en perfekt kväll med härliga diskussioner och en skön säng! Älskar att sova på hotell! Kändes dessutom lite extra speciellt när det var i en stad där jag bor :D Haha!
.
Har tyvärr inga bilder, och skulle jag ha så skulle ni kanske inte få se dem ;) Men lite bilder på hotellet finns i länken högre upp i inlägget!
.
Frukosten var god, oftast brukar hotellfrukost vara det tycker jag :D Men det absolut bästa var att de hade en skål apelsiner och ej juicepress där man själv fick pressa sin juice! Mmmm, vad gott det var! En sån vill jag också ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0