Mr Sheffield!

Nyss hemkommen från jobbet. Upptäckte att det är rätt uppfriskande att gå till simhallen och tillbaka hem igen. Det är inte så långt :) Men till Tropiclandia tänker jag inte gå kl 6.30 på lördag morgon om en vecka, så då måste jag tina upp cykellåset innan dess... Det positiva är att jag kan ta in cykelni förrådet här så att det bara är att cykla iväg då. Men det värsta är att låset antagligen kommer att frysa medans jag är inne på babysim... Suck...
.
Nåja, det gick rätt snabbt idag också på jobbet. En jämn ström med kunder hela tiden. Idag såg jag dessutom Mr Sheffieldfrisyren! Ni mins väl Mr Sheffield från TV-serien The Nanny? Han har ju lite grått där i pannan :) Det såg jag idag. Färgat... På en man i ca 40-årsåldern. Vackert... Hehe!
.
.
På tal om hår och färgat. Jag tonade ju mitt hår för 6 veckor sedan. Jag trodde att färgen skulle fara ur efter typ 4 veckor eftersom mitt hår är så halt. Men antingen så är det en jäkligt bra färg eller så har Peter lyckats jäkligt bra med att fästa färgen i mitt hår! Nog för att färgen har bleknat lite, men inte ser den ju ut att vara på väg bort inte! Har dessutom fått en utväxt på nästan 1 cm i hårroten. Jag trodde man tonade håret för att slippa utväxter!?!?!!!!??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0