Ny kategori!

Nu har jag skapat en ny kategori som heter "Veckans klipp". Vad handlar det om då? Jo, varje vecka ska jag (försöka i alla fall) lägga upp ett nytt klipp. Jag fick idén från ett samarbete som jag ingått. Varje vecka skickar Disney ett nytt klipp till mig som jag får publicera om jag vill. Men det är inte varje gång som jag vill publicera det. Då kommer det något annat istället! T.ex. musik, något annat roligt, något knäppt, något häftigt osv.. Ja ni fattar! Ett klipp helt enkelt!

Så, jag startar denna kategori med ett klipp från Disney. Har alltid tyckt att dom där två små Piff och Puff är så roliga! Speciellt om man är lite trött :) Haha, så varsågoda:
.
Ett gott skratt - Piff och Puff hämnas
.

Kommentarer
Postat av: Christian

Härligt!



Hoppas allt är bra med dig

2010-11-10 @ 08:15:03
URL: http://youtube.com/disneyxdse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0