Nya skor!

Hej!
.
Idag har vi traskat runt på stan i stort sett hela dagen. Köpt lite julklappar och annat smått och gott! Jag har dessutom fått två par skor, ett par vinterskor/stövlar och sen ett par Gore-Tex som man kan ha när man ska vandra i skogen eller vara i pulkabacken! Snäll mamma jag har! (sa ju att det är bra med föräldrar på besök!)
.
Nu sitter jag och väntar på att Linda ska ringa, vi ska nämligen till Ollis ikväll och titta på Idol. Det är då inte svenska idol som kommer på TV utan vårt eget idol som rockföreningen i Vasa ordnar! Kul kul!
.
Imorron packar jag väskorna och åker hem till Åland med mamma och pappa. Vi startar i tid så att vi hinner via IKEA :) Ska försöka uppdatera på båten, men troligtvis så blir det inget före det...
.
I brist på andra bilder att visa så visar jag en bild på mina Gore-tex skor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0