Tänk vad många gånger man kan fira en och samma sak!

.
Så här glad är jag just nu!

Varför det då? Jo, nu har jag skrivit mognadsprovet och lämnat in kandidaten!!! Men jag ska inte dricka den där nu, utan den korkar jag inatt när Peter kommit, andra orsaken till att jag är glad!
.
Men jag började fundera på det just, att det är ganska många gånger som jag firat min kandidat! Först när jag skrivit klart den. Sen efter opponeringen och den sista redigeringen. Och nu, då den är inlämnad. Sen får jag förhoppningsvis fira lite igen när jag fått resultatet! Och sista gången jag firar min kandidat är när jag fått mina papper, vilka jag inte kan få förrän jag opponerat någon. Så allt som allt blir det fem gånger som jag firar! Det gillas :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Alla orsaker att fira är giltiga! Och sånt som kan firas fler gånger är bäst av allt :D

2010-11-05 @ 21:11:22
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0