9 november 2010

Hej hopp!
.
Ber om ursäkt för dålig uppdatering nu medans Peter är här. Men jag har bättre och viktigare saker för mig istället för att blogga :)
.
Igår hade jag lektioner i skolan så Peter fick klara sig på egen hand ett tag. Men på min håltimme passade vi ändå på att äta lunch, fika och gå och kika på små underbart söta små gnagare i djurbutiken! Vi dog lite båda två över hur söta dom är! Sen så dog vi också en liten bit när ett av dom flög genom buren mot gallret, visade tänderna och morrade. Hjälp... Jag tror att den gjorde det för att jag förolämpade den lite :)
.
Efter skolan for vi och provade en ny restaurang. Det var sushi :) Stället var ganska gömt vilket är synd, för maten var riktigt bra! Ganska dyrt dock, men lunchen var rätt så billig. Så jag ska nog fara dit på lunch nån dag!
.
Igårkväll samlade vi också ihop ett gäng och for och bowlade! Det var riktigt kul och efteråt tog vi oss till Amarillo för en öl och lite att äta. En riktigt lyckad kväll med andra ord som avslutades med film och mys i soffan!
.
Nu ska vi strax gå och handla ingredienser till en lyxmiddag ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0