28 oktober 2010

.
Ser ni vad det är på bilden? Det är min färdiga kandidat som nu är inbunden i ringpärm och bara väntar på att lämnas in för slutgranskning! Och det ska jag göra på fredag om en vecka. Skriver mognadsprovet då och i samma veva lämnar jag in de här två exemplaren! (ja, kanske jag tjatar lite om denna, men när man har kommit så här långt så är varje steg rätt stort och viktigt! Så ni kommer att få höra om min arma kandidat två gånger till: nämligen på fredan då jag skrivit provet och sen när jag fått mitt slutvitsord! Sen övergår jag till att prata om gradun :) haha, nej, kanske inte ritkigt än...)
.
Orkade inte stiga upp till spinningen i morse, men jag for på body pumpen istället. Dock så kunde man inte göra så egentligen, men dom var snälla och lät mig komma med i alla fall! Vi var ju faktiskt bara 3 stycken... Körde lite i gymet efteråt och nu har jag gått runt här hemma och ätit, packat och fixat lite. Ikväll åker jag till Henni, uppdaterar på tåget om det finns internet, annars hörs vi imorron!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du har en fin dag! :)

2010-10-28 @ 10:47:29
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0