Beerpong!

Inatt åker jag hem!!!!! Tar bussen 02.30 till Åbo och sedan båten till Mariehamn. Längtar! Men lite annat ska jag hinna med här först. Ska packa klart, och sen till Lotta. Dom har lite grls night out hoshenne och jag ska kika in där en sväng innan dom far till krogen! Ska nog inte med dit.

Igår blev en riktigt bra kväll! Hos Robin spelade vi Beerpong vilket visade sig vara riktigt kul!
.
Lotta koncentrerar sig för sitt kast. (Man ska alltså försöka få i pingisbollen i motståndarlagets glas. Från början är det 10 glas, här har vi alltså kommit ganska långt)
.
Chriso har just kastat!
.
Ett blått plasttäcke under bordet för att skydda golvet ifall något glas skulle stjälpa. Men det gjorde det inte!
.
Sen spelade vi lite Wii också, jag ägde på bowling och var fruktansvärt dålig på tennis :) Men kul var det, och sen blev det ju såklart Ollis.

Kommentarer
Postat av: Sofie

härliga bilder!

2010-10-14 @ 08:09:22
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0