Det där med att ha koll på ändringar...

...tycks varken jag eller min syster vara bäst på. Satt ju i skolan igår och hade tråkigt i väntan på min lektion som jag trodde att började 15.15. Men det hade tydligen ändrats till 14.00. Som tur var så gick jag upp till biologiklassen ca 14.20 för att läsa på tent och kom då inte allt för sent, men ändå!

Och idag skulle Henni visa mig skolan innan hennes lektion började, vilket hon trodde var 11.15. Men när vi väl kom till skolan och tittade på en stor skärm där alla dagens föreläsningar finns uppradade visade det sig att hon började 10.15. Som tur var så var vi där 10.20 så hon blev inte så sen, men ändå! :)
.
Hur som helst så är jag i alla fall i Hesa nu. Tåget var en halvtimme sent vilket var lite jobbigt, men annars gick det bra. Nu ska jag göra lite biologi medans syrran är i skolan, sen får vi se vad vi hittar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0