Enda gången jag sjunger nyktert fast det låter sk*t

Jag hatar att stressa! Och jag hatar ännu mer att stressa när jag vet att jag är sen till något som jag vet att det är väldigt pinsamt att komma sent till! Som i morse... Jag vaknade 06.22 och upptäckte att jag sovit liiiite för länge. Kastade i mig frukost, på med kläderna och upp på cykeln. Sen kom jag ändå 10 minuter för tidigt. Suck.

Men babysimmet gick i alla fall jättebra! Det var kul och jag gjorde inget fel! Dock skulle det kännas lite bättre om jag skulle träffa åtminstone en ton rätt i sångerna :) men det är inte så lätt för
1) Jag kan inte sjunga
2) Det är tidigt på morron
3) Man är lite nervös
4) Man blir lite andfådd
5) Man försöker överrösta alla andra ljud i simhallen...
Hehe, men det är sånt man får sätta åt sidan och sjunga på :) Nu ska jag i alla fall cykla vidare till nästa simhall för lite kassajobb! Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0