Halloweensitz

Är hos Mummi och Vaari (mormor och morfar) nu. Bakar bröd och kokar soppa! Och igår var då alltså jag och Henni på halloweensitz här i Helsingfors. Det var kul, lite annorlunda än vad vi brukar ha i Vasa men kul! Här var egentligen det enda programmet sång, förutom en sketch som tre lag skulle uppföra. I Vasa däremot så brukar det oftast vara mycket lekar och tävlingar mellan alla sånger. Jag gillar nog det lite bättre men som jag sa, det var kul igår ändå! Här kommer i alla fall lite bilder!
.
Jag var fransman!
(fick idén från årets gulisintagning i Vasa då temat var land och en grupp var fransmän!)
.
Henni var katt!


Snyggaste systrarna i stan! Som också drog till sig en del uppmärksamhet på spårvagnen med mustasch, svans och mask!


Alla var utklädda och här är några utav dom!

Jag vet inte exakt vad han var, men han hade i alla fall sprängladdning på ryggen och en mask, men om jag ska gissa så var han nån typ från ett dataspel, eller nåt :D


En kirurg och en fé


Ett troll!






Sen fanns det också en hund, Indiana Jones, Günther, poliser, Snövit, militär, Röda baronen (tror jag) och många många fler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0