Min helg har inte börjat så bra...

Suck. Jag som sett fram emot den här måndagen sen jag kom upp till Vasa. Har ju haft fullt upp de senaste fyra dagarna så jag såg fram emot att få börja den här veckan. Har nämligen ingen lektion förrän kl 14 på torsdag så jag tänkte att det här får bli min helg! Men usch den börja dåligt! Först, i skolan, får vi se vad det kommer att komma för typ av frågor i en tent som vi har om några veckor. Min första tanke var "Kommer jag få underkänt eller 1/5?" Lovely...

Sen, när jag var och tog ut pengar, så var jag snäll nog att dela ut dom åt någon lycklig förbipasserande. Det finns en liten chans att ingen hunnit se pengarna och att automaten tagit tillbaka dom, men det får vi se.. Sen närjag kommer hem, ja då upptäcker jag att jag är utlåst! Och såklart så är inte Lotta i Vasa så jag kan inte gå efter extranycklar heller. Så jag får snällt ringa gubbarna att komma och öppna, och för det stjäl dom 10 euro! Usch usch usch för denna dag! Som en fin avslutning på dagen kommer jag säkert att dra på mig en rejäl skada på träningen ikväll...
.
Jo jag är på dåligt humör nu....

Kommentarer
Postat av: Sara Fard

Nej usch. Allt det där lät inge kul alls! Jag hoppas det vänder och att du absolut inte skadar dig ikväll! Kram

2010-10-25 @ 14:44:46
Postat av: Henni

Det var ju inte kul att höra.. "/ Sånt där förstör ens dag ganska duktigt.. Men nu kan det ju förhoppningsvis bara bli bättre! :)

2010-10-25 @ 14:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0