Nu tar jag kväll!

Har suttit och läst på biologitenten i några timmar och tycker att det får räcka nu. Innan det läste jag dessutom igenom kandidaten en sista gång innan jag skickade in den för plagiatgranskning och en sista koll hos handledaren. Skönt. Den senaste timmen har jag dock suttit och ritat av en bild frånbiologiboken som jag tyckte att var riktigt bra! Har också funderat över om jag verkligen har rätt bok eller om läraren faktiskt har bett oss läsa en bok från 1992 om ekologi och miljö. Det är liksom ganska mycket som ändrats sen 1992... Nåja, jag bläddrar lite och väljer ut dom bästa delarna (dvs dom delarna jag förstår, hehe)

Nu sitter vi i alla fall och pimplar lite vin (ja, en måndagskväll! perfekt!) och snart börjar Top Model :) Sen blir det säkert nån film! Önskar er alla en mysig höstkväll! Här på holmen blåser det nästan storm igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0