Pellehopp show

Idag gick det väääääldigt långsamt på jobbet. Jag har jobbat fler timmar än jag brukar den här helgen för att det troligen skulle komma extra mycket folk när det är höstlov. Snick snack, det har nästan varit mindre folk än vanligt den här helgen! Men jag får ju pengar så jag ska absolut inte klaga :D

Idag var det också en sån grej som Pellehopp show i simhallen. Jag sprang upp och kikade lite och det var faktiskt jättekul! Synd att jag inte kunde semer :) Tyvärr hade jag inte med mig kameran första gången jag var dit och kikade, då gjorde dom mycket roligare saker. Men jag filmade lite på slutet och det såg ut så här.
.



Kommentarer
Postat av: Henni

Haha! Det där var kul :D

2010-10-24 @ 21:18:41
Postat av: Henni

Haha! Det där var kul :D

2010-10-24 @ 21:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0