Resten av veckan

Hej hej! Här sitter jag och guppar fram på Isabella. Jättekul!


Tänkte förvarna er lite. Har rätt så fullt schema de närmsta dagarna så uppdateringen kan bli lite låg, men har jag inspiration så brukar jag ju kunna klämma in ett inlägg eller två! Men så här ser resten av veckan ut för mig i alla fall:
.
Torsdag:
- skola 10-16
- jobb 16-19
.
Fredag:
- skola 9-16
- jobb 16-19
.
Lördag:
- babysim 7-10
- jobb 12-15 (eller va de från 11? Måste jag kanske kolla upp :)
- träna 16-17
.
Söndag:
- jobb 11-16
.
Däremellan ska jag hinna sova, äta (laga maten också), plugga och lite annat smått och gott.
.
Och om ni undrar vad alla dom där konstiga punkterna gör mellan varje stycke så är det min lösning på mitt styckeproblem. Kanske jag har någon inställning fel, men min mac vill inte skapa mellanrum mellan styckena. Så då har jag löst det med punkter :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0