Rubrik

Puh, hemma och nyduschad. Sitter och stoppar i mig salamibitar, frukt och knäckis. Skulle vilja ha ägg också men det har jag inte och butiken är stängd...

Zumban var ok, jag blev svettig och lite andfådd, men jag blev egentligen inte så trött. Kan ju förstås bero på att det var en ny ledare för mig vilket innebar att jag inte kunde hennes koreografi så halva tiden gick åt till att göra fel :) Haha! Men nog är jag slut nu ändå, träningsverk, stela muskler och allmänt slut. Blir nog sova snart! Ska läsa på lite om babysim först, ska dra det alldeles själv för första gången på lördag! Och då har jag inte haft babysim sen nån gång i mitten på våren... Ojoj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0