Som en liten hamster

Det är ungefär så jag känner mig nu... Är egentligen inte svullen, men det känns om om jag är det! Börjar göra lite småont nu också :( Men det gick i alla fall rätt bra. Första tanden var det inga problem med. Men den andra, min djävulstand som jag har velat skicka till helvetet i flera år, den skulle såklart bråka... Den var svår att få ut, och när hon väl fick ut den så gick ju roten av. En liten bit fick dom ut, men den andra satt så hårt så den fick bli kvar.. Den lilla jäveln vill helt enkelt inte lämna mig ifred!!!! Men hon sa att den troligen kommer att förbenas eller nåt sånt och inte vara till några problem alls, men ifall den börjar irritera så måste jag säga till.. Toppen.

Fick en antibiotikakur som jag ska äta i en vecka, men annars var det inte så mycket att hålla reda på. Nu ska jag ta en värktablett och plugga biologi. Att hänga lite tvätt får bli mitt pausprogram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0