Trötter

Äntligen i soffan igen! Idag har jag varit trött och seg. Tyckte det var konstigt att jag inte var så trött igårkväll, men det slog tydligen till idag istället! Kände mig som en zombie på jobbet, eller som om jag skulle ha varit ut igår fast jag inte var det! Men jag for ändå på zumba idag! Då kände jag mig duktig! Fast det var inte så kul... Kände mig stel och det passar sig inte på zumba :) Men jagsatte mig en stund i infraröda bastun sen efteråt i alla fall för att skämma bort mig själv lite.

Idag har jag dessutom handlat lite mat till de följande dagarna. Ska ta ut två visdomständer imorn så jag har bunkrat upp med blåbärssoppa, yoghurt, spenatsoppa och banan, ifall jag inte skulle kunna äta ordentligt :) Men nu ska jag kika på lite repriser och äta en sen middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0