Vad kan man använda en duschmössa till?

Oj vad dom här två sista dagarna har gått fort! Har knappt varit hemma alls... Sova, skola, hem 20 minuter, jobb, hem och så är det ju redan så sent att man måste gå och sova igen! Måste faktiskt gå snart för imorron är det väckning kl 06.00... Och sen hade jag lite fel om min jobbtid imorn, den var inte 12-15, utan 11-16... Dit for det zumbapasset.

Nåja, inte har jag tråkigt i alla fall! Och jag hinner i princip med det jag ska :) Läste föresten en kul sak imorse i Pirkka-tidningen! Haha, ja, jag brukar läsa tipsen som finns i den, ibland är dom faktiskt riktigt bra! Fast jag glömmer alltid bort dom för jag klipper inte ut dom... Men i alla fall. Ett av tipsen var att man skulle sätta en duschmössa på cykelhjälmen om det regnar när man är ute och cyklar. På så sätt blir man inte blöt i håret :) Hihi! Inte för att vara stereotypisk, men hur många tror att det är en söt gammal tant som skickat in det? Hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0