Varning för i-landsproblem

Helt tokig blir jag! Använder alltid telefonen som väckarklocka och det brukar inte vara några problem. Men nu börjar jag seriöst fundera på ett annat alternativ. Den byter signal och ljudnivå när den vill, vilket är jätteirriterande för mig. Jag vill vakna till en lugn låt som börjar lågt men sedan stegrar i ljudnivå. Men den vill visst förstöra mitt morronhumör lite extra mycket med en skräll ringsignal!

Men det som fick mig att bli tokig i morse var att den helt på egen hand hade bestämt att den bara skulle ringa på måndagar, tisdagar, onsdagar, torsdagar och fredagar. Alltså inte på lördagar. Och jag som skulle upp 6... Men, kalla det vad ni vill, tur eller kvinnlig intuition, men av någon anledning så ställde jag min gamla hederliga väckarklocka på lite över 6 igår! Så jag vaknade 06.20 istället, helt ok!
.
Nu ska jag titta på Morden i Midsomer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0