Behöver mera skor!!

När jag kom upp till Vasa kom jag ensam och kunde bara ta med mig så mycket av mina saker som jag kunde bära. Det innebar att en hel del blev hemma. Pappa kommer upp på torsdag så det innebär att jag har fått bo 2½ vecka på de kläder och saker som jag kunde bära. Nu börjar det bli lite jobbigt. Kläderna är det inget fel på, jag klarar mig, men skorna... Det är verkligen höst här och jag skulle behöva få upp lite andra skor nu! Så det passar alldeles utmärkt att pappa kommer snart.

Något annat som pappa också tar med sig är Ebba och Maya!! Jag har saknat dom, mina två små utbrytarkungar! Peter har haft riktiga problem med dom... Dom bara rymme roch rymmer och rymmer. Häromdan när han kom hem så satt Ebba på hallgolvet och tittade skyldigt på Peter när han kom in och Maya satt på buren, i full färd med att ta sig ner! Det som är lite roligt är att Ebba aldrig, verkligen ALDRIG hoppat ur buren när jag varit den som tagit hand om dom. Hon hoppar knappt.. Men så fort Peter är den som tar hand om dom så är Ebba den som är värst, då ska hon ut till alla pris! Konstigt konstigt... Det ska i alla fall bli kul att få upp dom igen!

Så här ser deras bur ut just nu.. En växtpress...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0