Bilder från rockföreningens 30-års jubileum

Sitter på båten nu och önskar att den skulle vara framme jättesnart! Men det är fortfarande 3 timmar kvar... Ska väl se på lite serier här om en stund men först tänkte jag lägga upp bilderna från rockföreningens 30-års jubileum i lördags. Alla bilder är mina utom dom två sista, dom har jag lånat av Freda Silfverberg.

Väntar med spänning på maten!
Tårtan var snyggt dekorerad med rockföreningens nya snygga logga (designad av Johan Sandholm)
Lite ögonblicksbilder på Lotta!
Flera band som funnits under rockföreningens historia uppträdde, här är ett av dom nyare.
Höll på att falla ner för trappan precis när Freda knäppte en bild!
En fin bild på mig och finaste Lotta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0