Det bästa från 2 olika ställen

Gårkvällen blev inte så tråkig som det lät först! Chriso ringde och gav mig några alternativ för kvällen. For till Marie och Envik och förfestade lite. Sen for vi till Cella (eller skrivs det med S kanske?), Hankens krog. Det var väldigt lite folk där så jag blev inte så länge. Dessutom skulle jag ju jobba idag...

Denna tavla möts man av då man går ner till baren, passar inte riktigt oss klasslärare...

Var lite trött i morse men dagen har gått bra ändå. Fick hoppa in lite som badvärd också då dom hade lite kris där med en som var sjuk.

 

Körde en kombi till middag idag, nuggets från McDonalds och pommes med dipp från Hesburger :) Haha, man måste ju kombinera det bästa! Någon annan som gjort så? (och ja, jag gömde McDonalds nuggets innan jag gick in på Hesburger) (och jo, jag åt hemma)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0