En bra start på veckan!

Puh, hemma igen. Spinningen var nog en nära döden upplevelse. Jag var lika blöt som jag brukar vara efter ett träningspass i min gamla sport (simning) och pulsen skenade nog iväg till 500 tror jag... Och det var bara 30 minuter... Och sen ska man orka med 45 minuter body pump direkt på det!?! Det kändes faktiskt som en barnlek i jämförelse med spinningen :D Kul att nåt var bra!

Efteråt belönade vi oss med 20 minuter i den infraröda bastun som Lady Lines kunder får använda! Såå, 1h 45min efter passet slutat är jag hemma :D haha! Vi kan det där med att ta det lugnt vi!

Sitter och dricker en god smoothie nu. Konstaterade att när klockan nu är så här mycket så kommer jag inte att hinna äta två mål varm mat innan halv 6, så det blev en smoothie till lunch. Men jag ska alldeles strax pallra mig iväg till affären för att handla mat till morgondagens utflykt och sedan ska jag börja laga min middag. Men först ska jag skriva en shoppinglista så jag vet vad jag ska ha med mig ut från affären!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0