Försov mig...

Godkväll!

Startade datorn för ca 1 timme sen så därför ingen uppdatering tidigare idag! Hade skola tidigt i morse vilket gav utdelning senare idag. Efter skolan la jag mig i soffan och läste lite, men lyckades såklart somna. Vaknar upp 5 i 4 och grips av lite panik, jag skulle ju på jobb kvart i 4!!! Typiskt... Studsade upp och grävde fram allt jag skulle ha med och skyndade mig iväg. Det gick bra som tur var men lite pinsamt :)

Imorron ska vi till skogen igen med biologin. Det blir en heldag där och när jag kommer hem så blir det lite bråttom bråttom. Måste hinna duscha, äta och fixa mig innan det kommer lite folk hit på förfest. Därför tror jag inte att jag hinner uppdatera imorron, men man vet aldrig :D

I annat fall, ha en bra kväll och dag imorron så hörs vi senast på onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0