Först kylskåpet, nu väckarklockan

Hmmm, vilken varierande vecka jag har haft hittills! Uppgångar och nergångar och hit och dit... Kylskåpet berättade jag ju om. Har också haft problem med väckarklockan (jag använder den på telefonen). Jag vaknar alltid, ALLTID, av den, men nu har jag inte gjort det sen jag kom till Vasa. Som tur är så har jag inte haft några tidiga mornar så jag har inte försovit mig, men idag upptäckte jag varför jag inte vaknat. Jag har inte haft något ljud på, bara vibration... Suck... Nåja, nu är det löst i alla fall!

Sitter i skolan nu igen. Har haft information idag, och nu har jag några timmar ledigt innan biologin. Svaije kommer snart så ska vi se om vi skulle komma igång med ett pararbete som vi har i ena biologikursen. Sen efter biologin ska jag skynda mig hem och byta om för då ska jag och Lotta på vår första träning för hösten. Är glad att jag har tränat lite hemma ändå nu i slutet på sommaren. Men det blir nog jobbigt ändå!

Nu ska jag läsa lite andra bloggar och vänta på Svaije. Hörs senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0