Gamla bilder

Godmorgon!

Ska snart iväg till skolan för att argumentera för 400 miljarder euro för att stoppa växthuseffekten. Håll tummarna! Och medans jag är i skolan laddar jag samtidigt upp bilder som ska framkallas. Det är måååååånga bilder så det tar ett tag... Förhoppningsvis är dom färdiga när jag kommer hem så kan jag sen skicka iväg dom och hoppas att dom kommer på posten snabbt!

Ikväll blir det inflyttningsfest hos Lotta. Dagen till ära är det också Wasa by Night. Det innebär att man ska samla stämplar på 8 olika restauranger/barer under dagens lopp. När man samlat 8 stämplar får man en tröja där det står Wasa by Night på. Man får en stänpel när man köper något att dricka, och i studerandens fall så blir det ofta alkohol :) Själv har jag aldrig samlat ihop till en tröja, eller ens försökt. Ser inte riktigt meningen med det. Vill inte ha en t-shirt för 40 euro som jag ändå aldrig kommer att använda. Men dom som samlar har säkert kul :D

Några gamla bilder som jag ska framkalla
Staffan konfirmeras


En söt kisse som vi tog hand om en vecka när jag bodde i Umeå


Många många år sedan hos min kusin, fick prova sitta på hans fina motorcykel :)


Vår roadtrip som jag, Lotta, Svaije, Chriso och Josse gjorde på ettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0